Помилки


Причини цієї помилки можуть бути наступні:

  • Невірно введено Ім’я користувача(логін) і/або пароль, або під Вашим іменем вже здійснено підключення до мережі Інтернет. Також причиною може бути статична IP-адреса, яка введена вручну.
  • Віруси на комп’ютері “модифікували” обліковий запис – переведіть Ім’я користувача і пароль. Якщо успішно підключилися – перевірте Ваш комп’ютер на віруси, або зверніться в комп’ютерний сервіс-центр і викличте фахівця для перевірки комп’ютера на вірусне ПО.

Такий тип помилки виникає, коли відсутній зв’язок між Вашим комп’ютером і сервером доступу. Швидше за все причиною цієї помилки є: несправності на нашому вузлі, у клієнта відключена мережева карта, підключення заблоковано антивірусною програмою, або файрволом.

  • Можливо не підключений кабель локальної мережі, або поганий контакт у роз’ємах.
  • Можливо неправильно працює мережевий адаптер Вашого комп’ютера. Для усунення несправності може знадобитися перевстановлення драйвера мережного адаптера, або заміна мережевого адаптера.
  • Можливо сталось пошкодження кабеля, або сервер доступу відключений.
  • Можливо мережевий адаптер відключений в диспетчері пристроїв. Включіть мережевий адаптер і повторіть спробу підключення.
  • Можливо у властивостях з’єднання невірно вказано Ім’я служби. Зверніться до інструкції по налаштуванню під Вашу операційну систему.

Створіть нове з’єднання, використовуючи посібник з налаштування під Вашу операційну систему.
Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Вимкнути антивірусну програму або файрвол. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки.

Вона виникає у тому випадку, коли Ви вводите неправильне ім’я користувача (логін) і/або пароль. Також вона може виникнути при некоректному завершенні робочої сесії в Інтернеті, тобто Ви не відключили Ваше з’єднання, а вимкнули РС. Також ця помилка може виникнути в разі обриву сесії. Як правило, сесія “зависає” приблизно на 5-30 хвилин. Інакше Вам потрібно буде звернеться в технічну підтримку. Що робити:

  • Перевірте правильність введення Ваших вхідних даних (логін, пароль для виходу в Інтернет).
  • Дані вірні, що робити? Можливо, помилка пов’язана з невірно проведеною авторизацією (раптовий розрив з’єднання, втрата сигналу з подальшим відновленням). Необхідна повторна спроба авторизації через 10 хвилин.
  • Можлива наявність шкідливих програм – вірусів на Вашому комп’ютері, що підміняють ім’я користувача і/або пароль.
  • Відключено Підключення по локальній мережі (Local area connection).
  • Мережева карта (плата, адаптер) не встановлена в системі (або відключена). Що робити?Для того, щоб позбавитися від помилки 769, при підключенні до Інтернету, необхідно зайти в Підключення по локальній мережі, для цього входимо Пуск > Настройка >Панель Управління >Мережеві підключення. Знаходимо значок Підключення по локальній мережі (моніторчики будуть сірого кольору) клацаємо по ньому двічі, і воно буде включено (моніторчики стануть синього кольору). Після цього можна підключатися до Інтернету.
  • Якщо в Мережевих підключеннях немає Підключення по локальній мережі, значить, Ваша мережева карта не встановлена, тобто система не розпізнає встановлене в комп’ютер устаткування. Варіантів, чому це може відбуватися багато: мережева карта вийшла з ладу, не щільно встановлена в роз’єм, “злетіли” драйвера, дія шкідливих програм і тд. Можна спробувати перезавантажити комп’ютер, або переустановити драйвера мережевої карти. Якщо це не допомогло, радимо звернутися до фахівця.
  • Брандмауер блокує запити на з’єднання.
  • Запит за будь-якою причиною не доходить до сервера, можливо вимкнене підключення до локальної мережі, або не вставлений мережевий кабель у системний блок. Також якщо у директорії “Мережеві підключення” немає жодного підключення до локальної мережі, то це означає на несправність мережевої карти, або невстановлений драйвер на неї.
  • Несправність на обладнанні оператора. В цьому випадку необхідно звернутись за номером технічної підтримки.
  • Спробуйте перезавантажити свій комп’ютер.

Така помилка виникає, якщо неправильно працює мережева карта на Вашому комп’ютері, або є несправності на нашому активному обладнанні.

Необхідно виключити й занову включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати). Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Вимкнути, а потім Задіяти і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, перевантажити комп’ютер і повторити спробу підключення.

Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати за номером технічної підтримки.

Дані помилки зустрічаються у всіх типах устаткування, розглянемо типові дії, які можуть допомогти в їх дозволі:

  • Перевірте, чи правильно підключений модем до комп’ютера.
  • Перевірте наявність живлення на вашому модемі.
  • Якщо у Вас модем, що підключається до порту Ethernet, перевірте налаштування драйвера мережевої карти, встановленої на Вашому комп’ютері.
  • Перевірте правильність установки параметрів протоколу TCP/IP для мережевої плати, встановленої на Вашому комп’ютері.
  • Перевірте тип кабелю, використовуваного при підключенні модему до комп’ютера (використовуйте для підключення кабель з придбаного комплекту).
  • Перевірте наявність зв’язку між комп’ютером і модемом за допомогою індикації модему.
  • Перевірте наявність зв’язку між комп’ютером і модемом за допомогою команди ping в командному рядку (Пуск/виконати/команда сmd), на адресу TCP/IP встановлену на Вашому модемі (ping 192.168.1.1).
  • Перевірте правильність установки параметрів модему згідно інструкції , що додається на CD-диску в комплекті з модемом.
  • Перевірте за допомогою індикації модему наявність сигналу DSL, відповідний індикатор на модемі повинен горіти постійно.
  • За відсутності сигналу перевірити правильність підключення сплітера.