Тимчасове призупинення послуги

6 Грудня 2017



Шановні абоненти!

Звертаємо Вашу увагу на те, що з 01.01.2018р. згідно публічного договору (оферти) про надання телекомунікаційних послуг, абонент має право на тимчасове припинення надання Оператором Послуг на строк, вказаний у письмовій заяві Абонента, але не більше ніж на 12 (дванадцять) місяців, на підставі заяви, наданої Оператору, не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до запланованої дати тимчасового припинення надання Оператором Послуг, або у разі наявності технічної можливості у Оператора. У заяві слід вказати причину та бажаний строк тимчасового припинення надання Послуг. При цьому, абонентна плата за вказаний у заяві період нараховується та сплачується на умовах, зазначених на Сайті Оператора.* 

Заява може бути подана Абонентом засобами телефонного звязку.

* Стягнення абонентської плати за вказаний період часу не вібувається.

** Відшкодування коштів за період, коли абонент не користувався інтернетом без ПОПЕРЕДНЬО замовленої послуги “Тимчасове призупинення” НЕ відбувається.

Дякуємо за розуміння.

З повагою,

RadioNetwork